
Lovisa Worge är minst sagt på tapeten i och med sin medverkan i serien ”Girls of Stockholm” vilket gjort att hon är under mer av en lupp nu än tidigare.
Jag uppmärksammades på en sak från hennes Instagramflöde, som inte är sprillans nytt men som ändå kan bidra till en intressant diskussion eftersom konceptet är tidlöst.

Lovisa gör alltså tre reklaminlägg på rad, alla för en och samma typ av produkt nämligen foundations.
Tre inlägg på rad i hennes reels, och hon brydde sig inte ens om att peta in några inlägg emellan, med vattenglas och solglasögon med glaset ner och loggan upp. Jag kan tycka att det är lite anmärkningsvärt med tanke på vad reklaminlägg av den här typen kostar företagen.
Hade jag betalat en influencer för att marknadsföra min produkt för ganska dyra pengar, så hade jag inte varit särskilt nöjd, varesig mitt reklaminlägg var först ut, inklämt i mitten eller sist ut som tredje gången gillt.

Hur går era tankar här?
Som vanlig följare och/eller om ni varit betalande företag?
