

Lovisa ”Lojsan” Wallin ska fronta en kollektion med egenhändigt utvalda kläder från fast fashion-företaget NA-KD och har en Q&A där man kan få ställa frågor om den.
Jag har en fråga.
Hur många gånger kan influencers välja en och samma klänning till sin kollektion innan det blir en smula uttjatat?
Lojsans val är nämligen tredje gången gillt, för både Sanna Jörnvik och Moa Mattson har redan haft med den här klänningen i sina ”unika” och utvalda kollektioner.
Det enda Lojsan har gjort är att hasa ner klänningen en smula över axlarna.
Enligt den här artikeln från The Guardian så lanserar ofta fast fashion-företag som NA-KD tusentals till tiotusentals nya designs varje år för att hålla jämna steg med snabba modetrender och konsumenternas efterfrågan, så nog borde det finnas andra plagg att välja på än den här jäkla klänningen?
Grattis till en unik kollektion? Eller?
Nog för att influencers ofta ser ut som kloner, men nu börjar det ju bli löjligt.
Tack för tips!
