Har du missat del 1 så hittar du den här.
Jag undrar hur det lät kring bordet när träningsföretaget Ami’n satte sig ner för att spåna ideér för sin nya kampanj.
”Let’s go international, vad sägs om att sätta Chloe och Kajsa Schuterman till bords i Italien och ha dem käka pasta – iförda våra träningskläder?”
”Mjaaaa…jag vet inte om pasta och träningskläder hör ihop…?”
”Frankrike!!! Jag röstar för att vi sätter en liten fransk twist på träningskläderna!”
”JAAAA!!!!! BASKER!!! OCH CROISSANTER!!!! I EN PÅSE! VILKEN FULLKOMLIGT LYSANDE IDÈ!!!!”
Det här känns som en kränkning på hela den franska kulturen.
En stackars croissant i en påse som säkert bars omkring och poserades med under en hel dag.
On behalf of all of us – nous nous excusons.
Ps: Bianca är ju delägare i Aim’n.
Kanske var hennes baskrande på Tiktok ett sätt att göra oss mer vänligt inställda till konceptet?
PS 2: Vad tror ni?
Är ni konspirationsteoretiska som jag?
